دوچرخه 5 ميليون توماني سيدرضايي سلطان كوهستان تور ياسوج سرقت شد

یزدفردا: دوچرخه 5 ميليون توماني قهرمان آسيا و نفر سوم مسابقات قهرماني دوچرخه‌سواري جهان در مسكو همچنين قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواري يادواره تور ياسوج، در هنگام برگزاري اين مسابقه سرقت شد.
يك منبع مطلع امروز در گفتگو با یزدفردا در يزد اظهار داشت: دوچرخه سيدمصطفي سيدرضايي كه در دور سوم مسابقات دوچرخه‌سواري تور يادواره شهداي ياسوج در تايم استراحت، در حال تجديد قوا بود، توسط يك موتورسوار ناشناس سرقت شد.
اين منبع كه خواست نامش فاش نشود، افزود: هم‌اكنون همه مسئولان ورزشي و انتظامي شهرستان ياسوج براي يافتن اين دوچرخه و سارق آن بسيج شده‌اند اما تاكنون اثري از آن نيافته‌اند.
به گزارش خبرگزاري فارس؛ مسابقات دوچرخه‌سواري تور يادواره شهداي ياسوج از 27 تا 30 مهر ماه جاري در شهرستان ياسوج برگزار شد و سيدمصطفي سيدرضايي، دوچرخه‌سوار مهريزي بنا به دلايلي در اين مسابقات براي تيم ياسوج ركاب زد اما در اين رقابت‌ها به جز وي كه از قهرمانان دوچرخه‌سواري آسيا و جهان است، دو تيم شهرداري و منابع طبيعي از شهرستان مهريز در اين رقابت‌ها شركت كردند.
در مسابقات هر يك از تيم‌ها با پنج ورزشكار عازم اين مسابقات شدند و نتايج خوبي را نيز به دست آوردند.
سيدمصطفي سيدرضايي، دوچرخه‌سوار مهريز كه در اين رقابت‌ها براي تيم ياسوج ركاب زد، به‌رغم به سرقت رفتن دوچرخه‌اش، قهرمان تور شد و نفر اول مسابقات كوهستان شد و عنوان سلطان كوهستان را از آن خود كرد.
در اين رقابت‌ها همچنين سيدفخرالدين سيدرضايي، بردار سيدمصطفي، از مهريز عنوان نخست دور امتيازي را كسب كرد.
در مجموع نيز تيم دوچرخه‌سواري منابع طبيعي مهريز مقام سوم و تيم شهرداري مهريز نيز مقام چهارم اين دوره از رقابت‌ها را از آن خود كردند.



شوخی یزدفردا :تصور بفرمائید اگر دزد محترم چوپان بوده باشد و چرخ را برای فرزندش برده باشد  و فرزندش هم به بهانه دست دوم بودن آن را دور بیندازد !!!!؟؟؟؟
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا